AKHIR NYA BERJAYA GAK WALAUPUN NTAH APA-APA.



My bloggggg yehaaaaaaaa hehehe...Ni la kali pertama used this blogger...berpeluh-peluh aku nk build up..satu hari aku tak buat kejo tau...dok buat benda alah nie....tu pun laki aku dah compelen apa samseat eja mcm tu...aku sebenornya letak cam nie...shamsea_t...tapi apa pun aku bangga dgn diri ku nie.... hmm..semua kawan2 dah ade blogger.x leh jadi.Aku pun nak gak ade blog sendiri.Kepada yg bakal2 menjenguk blog aku ni...time kasih sbb sudi singgah kat blog yg baru yang ntah apa-apa ntah.. tak lupa gak kat cikgu ku Puan Aizah.....tima kasih banyak2 nanti tak tahu tanya lagi yek.....segan gak kat korang semua....tapi......tak pa usaha TANGGA KEJAYAAN...

1 ulasan:

Tinie berkata...

macam kenal jer ayat ni..kat mana yer????