25-nov -2008-RAMBUT Oiiiiii RAMBUT

Ini bukan la apa saja nak membanyak kan axtiviti aku kat dlm blog nie je....SHAMPOO nie dibeli oleh laki aku yang dah risau rambut bininya semakin membotak...lepas je aku bersalin aiman tak tahu kenapa rambut aku terlalu banyak sgt gugur..kalau gugur sikit-sikit tu biasalakan..tapi ini melampau sgt.semalam lepas aku balik keje laki aku ajak la g beli ubat ke...apa ke, yang boleh mengurangkan keguguran rambut aku nie..so aku pun ajak la dia g gardian...aku tanya pekerja gardian tu dia kata shampoo nie dia pakai ,rambut dia pun dulu gugur teruk lepas dia pakai shampoo nie tak de gugur lagi..dgn tidak rasa ragu-ragu terus membelinya..thanks ayang, belikan i shampoo nie ..kepada sesiapa yang membaca blog aku nie ..kalau ada petua..apa saja yang boleh mengurangkan keguguran rambut kongsi la ya..jgn kedekut sgt k.

2 ulasan:

Tinie berkata...

aku pun ader masalh rambut gugur smnjak brsalin hr tu..
kesian rmbut aku..bukan skit tau, bnyk giler..

sayang mama papa berkata...

wah masalah kita sama juga keguguran rambut yg melampau selepas bersalin