3-Dec-2008-Aiman 5 Bulan

Dah pandai meniram..lepas tu angkat badan tinggi2 mcm nak merangkak.Tapi Kepalanya tetap tidak Berambut..sedia maklum..
Ciannya anak ibu...pagi-pagi bagun dah sedu yek..dah beso dah anak ibu nie..takpa sayang sedu tu nak beso..kata org la....

HARI NIE GENAP LA UMUR AIMAN 5 BULAN..DAH LIMA BULAN DAH ANAK IBU NI KAN..5 Bulan aiman dah pandai meniram,dah nak angkat badan mcm nak merangkak..minum susu botol beso..tengoh ayah dah pandai nak minta dokung...siap sua tangan lagi tau...dan naik walker dah kedepan kebelakang...dah boleh jalan mengunakan walker kesana sini...itu berkembangan aiman ..semasa umur aiman 5 bulan....pandai anak ibu nie

6 ulasan:

Tinie berkata...

klu sedu ltak paper kt dahi dia tu?aku x paham..cuba ko terang skit kt aku

D.O.U.B.L.E...S berkata...

org tua-tua la cakap..ambil sikit kertas basahkan letakla kat dahi dia..hilang la sedu tu...entah aku selalu buat letak je kertas jap je dah hilang sedu tu...macam tu la...

ai berkata...

Eppy 5th Month Bestday Aiman..

cayunk anak mama.. :)

Tinie berkata...

oooo
br lah aku tau
anak aku klu sedu pun lama tau
aku buat bodo jer
cian
bg susu trsedak plak so, aku tgk jer

sayang mama papa berkata...

hai .....wah tul ke 5 bln cam dah besar sgt sbb dah pandai semuanya.cam sebaya je anak kita ni ye betul ke.....

D.O.U.B.L.E...S berkata...

betul aiman lahir 3hb 7 2008..AIMAN TAK KISAH