2-Dec -2008-Handpone Berwajah baru-Pink color.

Handpone baru anis...
Belajo sms
Kemana aje ngan Handponmya..

Apa yang dimaksudkan tajuk diatas handpone bertukar wajah baru..macam nie citenya...handpone nie dulu laki aku guna...warnanya hitam.tapi sekarang sudah beralih arah kepada anak tina ku . Generasi turun temurun....maklum la...anak pompuan..tahu-tahu je la...semuanya nak warna pink lepas tu aku tukar la..kasi semua warna pink.so sekarang..apa lagi suka la dia..kesana -sini dgn handpone nya...jap-jap sms aku..la..ayah dia la...maklumla bagi dia benda baru la...dlm hidup dia.Ya la kan..anak zaman sekarang...cuba kalau kita dulu ..susah nak mampus nak dapat ...tapi ZAMAN DAH MAJU nak buat mcm mana .apa pun terima kasih ayah bagikan anis handpone.

3 ulasan:

ai berkata...

wahhhhhhhh..anis pon dah ade enpon! leh le sms ngan QiQin. :)

Tinie berkata...

untung btul kanak2 zaman sekarag
time aku kj dulu br dapat..huhuhu

D.O.U.B.L.E...S berkata...

aku pun dulu sama gak la...kene keje baru leh pakai handpone..budak sekarang...