21-Dec -2008 Sunday -Balut Membalut

Gambar kurang jelas..diambil oleh anak tina ku..ANIS.Aku suka tak la berapa nampak wajah aku ala kabo gitukan......Walau pun kurang jelas...tetap gak nampak badan ku yang....bam..bam..nie...nie la keje aku ptg semalam membalut buku teks anak aku...maklum la buka sekolah dah tak berapa lama lagi....aku nie memang malas sikit nak balut membalut nie..aku beli je yang dah siap.tak yah nak gunting2 plastik...cepat.masuk je...

1 ulasan:

ai berkata...

aku lom stat pon buat preparation utk bebudak tu. nnt le, minggu ni aku tru buat..huhuhu