17-Dec-2008-Mc lagiiiiiiiii...

Pagi-pagi lagi aku dah sms kat boss aku bagi tahu aku mc hari nie...Sebenarnya aku pun tak tahu kenapa sakit sgt kepala aku nie..nak bagun pun rasa macam nak tumbang je.. dah la baru je ambil cuti nie pulak mc..mesti boss aku bengang je kan...tapi nak buat mcm mana bukan aku nak mc..tapi terpaksa..sorry tau boss..pagi tu aku bagun la jugak..sebab laki aku nak g keje..aku dah tak larat sgt aku suruh la..laki aku hanto aiman g taska.cian aiman..tapi ibu tak larat la sayang.Anis tak g...sebab dia dah beso sikit boleh menguruskan dirinya sendiri...so laki aku pun sebelum g keje hanto la aiman ke taska.aku sambung tido balik...zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.lepas tu aku dengar anis dtg kejut aku cakap dia lapo....ya Allah tak sedar langsung aku cian anis kelaparan...tapi dia kata dia ade mkn coklat tapi tak cukup.aku apa lagi tel la adik aku yang tinggal berdekatan dgn umah aku..suruh dia dtg bawa anis g beli mkn...lepas tu adik aku pun dtg la...ngan laki dia.dia paksa aku bangun gak..g mkn dgn dia...bengong adik aku nie..aku dah cakap aku sakit kepala lagi nak ajak aku pergi mkn...paksa punya paksa ..aku bagun g mandi..rasa mcm segar sikit lepas mandi..aku pun ikut la dia g mkn.lepas tu kami balik.dalam perjalanan balik dari mkn..adik aku nie..bukan boleh tengok aku senang,..dia kata dia ingat nak ambil aiman dari taska.dia tak keje hari nie..dia nak jaga aiman..aku kata tak yah la..dia nak gak g ambil.lagi sekali aku bengang dgn adik aku nie..lepas tu g la ambil aiman.bawa balik.dah bawa balik bukan dia yang jaga ...aku jugak yang jaga cisss..tapi tak pa la....ade la gak masa aku dgn anak2 ku.kalu tak kul 6 nanti baru aku jumpa anis & aiman.cukup la..kalau nak cita panjang sgt sampai ke malam.nie je la..aku dapat kongsi sama2.sebab aku ni mana boleh 1 hari tak update blog aku nie...rasa mcm tak lengkap je.ok le ye...walaupun aku nie bukan la pandai mengarang,aku bab mengarang nie memang lemah.bedalje la..janji faham.

3 ulasan:

Tinie berkata...

huhu..patutler kepala kuning xnyala smalm..hehehe ko mc rupanya..
ni mst penangan dari langkawi hari tu

D.O.U.B.L.E...S berkata...

kalau ko nampak kepala kuning aku xnyala lama tu makna nye ade la yang tak kene tu..hehehehehe

ai berkata...

ciannye adik ipo aku yg chumel ni... :P