22-Dec-2008-Monday-Aiman & Bolanya..

Pandai tak aiman main bole??????
Ni la bola aiman ..M.lang yang bagi...Thanks M.Lang bagi bola kat aiman...
Wajah Aiman yang boring..tunggu ibu lambat sgt...siapppppp

Aiman pagi2 dah main bola...ni masa aku nak siap g keje..aku bagi dia baring & bagi bola kat dia supaya dia dapat diam..aku dapat siap dgn tenang..kalau tak aiman mesti nagis nak dukong ..dia sekarang mana boleh tengok aku pakai tudung...mesti nagis...nak mintak dukung..padai dah aiman ni..ibu mana boleh tinggal aiman,mana ibu g mesti ibu bawa punya la..ibu nak g keje pun ibu bawa gak...tapi sampai kat taska je la...Aiman kan Good Boy.Aiman ni sekarang dah pandai..mana nak sgt dia duduk dlm walker dia..nak org dukong je...aku nie malas ..susah aku nak buat keje tu pasal aiman nie pantang jumpa muka ayah dia....mesti nak minta dukong..sebab ayah dia rajin...dukong dia..bawa dia jalan2.aku tengok masa la..asyik bedukong je...mcm mana tak jadi keje la....

3 ulasan:

ai berkata...

wah..anak mama dah pandai main bola la. sayanggggg dia!!

Tinie berkata...

aiman ngan fatin lahir bulan yg sama kn..tapi anakku masih xtau main bola
huhu

sayang mama papa berkata...

wah dah duduk dlm walker dah. Alif belum lagi letak kat dalam walker ingat bln depan baru nak cari