"Sejuk perut ibu nak"

Dah semakin membesar anak dara aku sorang nie..dah pandai tolong aku buat kerja umah....senang aku sekarang..ada org yang dah boleh tolong aku...korang tengok la kain aku...kan aku pernah cakap..lipat kain kerja paling aku tak suka...tu la hasilnya...

tengok la banyak ke tak kain aku...?



kerja bermula ...
lipat la cam mana pun janji kain ibu tu berlipat ...


tangan lipat mata tengok tv..bagus..bagus..

hasilnya ..siap gak..semua kain yang anis lipat....

5 ulasan:

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery berkata...

baguih gegirl pakcu dh boleh tolong ibu....pehni,bleh r kite g meronggeng kak..wakakakakakaka

ai berkata...

WAHHHHH..

bagus la anis dah bleh tlg ibu. lipat kain tu! meh anis, dtg umah auntie..muahahahahaha

Eye_nee berkata...

Anis dtg umah Mak eyenee yer...nnt mak bg upah lipat kain...dua bakul bersaiz giant tgh menunggu tu...dulu mak eyenee nak upah pakcu ayoi ko...dia menolak pulak...upah anis jer la yer...pndai nak ko ct.....

ayoi berkata...

kan dh pandai lipat kai bagai.....
tu la hasil pemakanan jajan pemberian paksu ko yg cantik tu kan!!!!....*abg beca*

Tinie a.k.a Ibu Fatin berkata...

anis datang la rumah auntie tinie, boleh tolong lipat kain sekali :) hehe