29-12-2009-"buka-buka pasang-pasang"

Kejadian malam tadi lepas balik dari cafe Ayob ,Kami anak beranak g gaint..g cari almari baju untuk aku sumbat baju-baju kami laki bini...dulu masa duduk umah sewa lama tu dia dah siap kasi almari baju tak la pening untuk aku fikir nak sumbat mana baju2 kami tu...kali nie umah sewa nie tak der almari baju ..so..harus la aku mencari almari yang paling murah yang layak aku beli...harus la laki aku yang menjadi mangsa pasang memasang.....sampai kul 1 baru siap...tak lupa gak kat jiran atas umah aku tu...tima kasih sebab belanja aku anak beranak makan & tolong laki aku sampai siap almari....tima kasi cik siti.

awat tu siti oooi sakit dada ka?

org yang belanja kami malam nie ...

noty boy..
tak mau dok diam..budak kecik nie...



semangat cik siti nie...
usaha tangga kejayaan..
susun dik susun




akhirnya...berkat kesabaran..

dah siap ..


4 ulasan:

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery berkata...

ayoma.....g Ayob Cafe kew.....nape tak angkut kite !!! lalalalalala
* bape hengget almari itu kak ???

A.I berkata...

Akhirnya beli jugak lemari baju tu ye..(^_^)

D.O.U.B.L.E...S berkata...

AJ...
Murah je....

k.long
tu la susah tul aku nak sumbat baju kami...tu pun tak cukup lagi..tak pa bulan depan aku beli lagi satu heheheheheheh plan2 kayuh...

Tinie a.k.a Ibu Fatin berkata...

almari siapakah itu

woi woi woi
apsal ko menghilangkan diri?
apsal dh lama tak ym aku?

ko sihat ka?