::CTY BEAUTY HOUSE::


INGIN MENDAPATKAN RAWATAN MUKA YANG BERKUALITI DENGAN HARGA YANG BERPATUTAN?


TAWARAN HEBAT!!


RAWATAN FACIAL DI RUMAH


HANYA RM20


BERMINAT???

SEBARANG PERTANYAAN @ TEMUJANJI

BOLEH HUBUNGI:

~CTY BEAUTY HOUSE~

No. 11, Jalan Nuri 7/11,

Seksyen 7, Kota Damansara.

(SITI PATIMAH CHE LIM @ CT)

013 – 3190 780

sea_t_77@yahoo.com



RAWATAN MUKA/FACIAL

~ Facial Normal RM 20.00

~ Facial Vitamin RM 25.00


~ Facial Collagen RM 30.00


~ Rias Bulu Kening RM 5.00



PRODUK DIGUNAKAN


~ NOUVELLES VISAGES


* Anda juga boleh menggunakan produk kecantikan sendiri.

JUGA MENERIMA ORDER DARI PRODUK LAIN:

~ BML

~ Tia Amelia

~ Aura Seri

~ Mustika Ratu dll


LAIN-LAIN PERKIDMATAN:


~ Wedding Planner


~ Pakej Perkahwinan


~ Makeup – Casual/Dinner/Peragaan/Pertunangan/Perkahwinan


~ Gubahan Bunga & Hantaran


~ Jurugambar




~ Dapatkan Tudung, Brooch, Bracellet, Perfumes dll pada harga yang murah!




Please scroll down for the next entry..

11 ulasan:

kasihatie berkata...

kak ct..nak tanya...kalau kt putrajaya..akak datang bt fcial tak?lagi satu facial resdung ader tak kak??heheh

Tinie berkata...

gud luck..akan ku serbu rumah..tunggu

~MaMa HeRda~ berkata...

C.T..klu dekat dh lama aku serbu..alaaa ct..aku teringin nk buat facial c.t..aku nak jugak..nak..nak!!!!!!!!! (hehehe)

sayang mama papa berkata...

ala....dah lama muka ni tak masuk workshop ni dah berkulat dah ni kalau lah dkt di hari pertama kan ku serbu ke rumah mu, harganya mmg berpatutan .mau tetiap minggu gi facial ni kalau sebelah rumah ni.....tak ada perkhidmatan bergerak ke pn ct? hahaha lagi mau poyossss lah ini org harga sudah murah mau perkhidmatan bergerak lagikan..

sis_nita berkata...

dik.. akak nak tanyerr lerr.. tia amelia tu kanss.. haaa.. okehh tak.. hmmm.. akak rasa cam nak try.. hmmm.. satu set baperr hengget..? pastu dalam set tu aderr aperr jer..?

pastu tia amelia ni kanss.. aderr peeling2 tak..?

haa.. jawab yerr..

LotsOfLove-Pearls berkata...

Hye CT..
selalu yg LOL tengok harga perfumes one drop RM45..
dapat murah plak ea kalau ngn CT..
menarik..
servis penghantaran ader tak?
hehe..

saveme_zero berkata...

daku mau try le...foc leh tak...hahahaha.

D.O.U.B.L.E...S berkata...

FOC???????? boleh saja dtg la...20 hengit je...heheheh

Big Mamma Bukhari berkata...

salam..

selamat hari ibu...

semoga bisnes semakin maju.. insya allah..

cantik tgk gmbr akak pas make up tu.. berseri2 muka akak.. :-)

[I][T][A] berkata...

kak CT... kalau umah dekat dah tentu ita pegi facial muka.. tapi jauh sangatlah... :D

cik EPAL berkata...

waahh..menarik :)