28-12-2009-penat!!!!!!

Hai selamat hari isnin...harap korang semua sihat2 dan ceria selalu....aku didalam kepenatan..Alhamdulillah..semuanya dah selesai angkut mengangkut....pindah umah lagi..maklum la hidup menyewakan harus la cam gini...tapi nasib baik la pindah dekat2 kawasan tu jugak.Aku Laki bini nak ucapkan tima kasih banyak2 kat abg kaman yang sudi pinjamkan kami lori & tolong angkat brg..adik2 aku,aisyah,bedah,imran ,nasir,aj dan semua anak beranak k.liza banyak bersusah payah dari basuh umah mengemas dan siap masak makan tengah hari lagi untuk kami.tima kasih banyak2 untuk keluarga k.liza Allah aje yang dapat membalas jasa baik ko kak.entah dah tak tahu apa lagi aku nak cita layan gambar je le ye...

nie je gambar yang dapat aku tangkap..yang lain lupa lak aku...

longgok je dulu dlm bilik....nanti plan2 buat...

nasib tak lupa pokok aku nie....( amboiiiii hampa nooooooo...tima kasih bed & nasir...)

Rehat jap ...nak g terjah umah k.liza makanNie kat umah k.liza
aj & laki aku yang dah kebulur...

awat imran dah tak larat ke ko nak angkat pinggan tu...keletihan sian korang..

sedap ooooo semua masakan dia...

penat ya aj....????????????

nie la tukang masak kami k.liza & k.ita...( dah mcm adik beradik dah..baik sgt...)

abg asad, ko pun sekarang dah banyak mulut ye....

nie la designer import aku ..hehehheheheh mahal nie aku bayar...
siap....

ruang tamu

ruang tv

dapur

2 pagi baru aku tido.Hanya tinggal bilik aku,bilik anis & facial lum siap lagi...


10 ulasan:

farra aliesya. berkata...

sebelah cik ved tu pakwe dia ka....hehehe

A.I berkata...

Luas nampak umah kau ct! cantekkk sgt! tuler, abg kaman pon smalam dh ckp ngan aku, lawa umah kau. selesa.

ayoi berkata...

OMG !!!!...korang tak habaq kat cheq pon bile pindah kn...merase aku tak tau ape2 nie!!!

oowwhhh nnnt aku nak gi sane bertido tido ran gitu.....

A.I berkata...

Tu dia!! artis porno dah sentap! baek lps ni kau wat makan2 kat umah baru kau tu temah. jemput kami2 yg blom merasa duk kt umah baru kau tu. muahahahaha

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery berkata...

ayo...amat teruje tgk umah ko kak ct...yg paling penting, the DEsigner ye....lalalalalalalalala

D.O.U.B.L.E...S berkata...

farra..
entah dia tak kata pun pakwe dia...

ai
tu la lagi best kalau umah aku sendirikan...doakan la supaya aku bertambah rezeki leh beli umah tu...heheheh

ayoi...
ko nie memangkan aku doq bising2 nak pindah ko tak dengar ke...memang tak der perasaan ko nok..nanti aku masak kita makan ramai2 kat umah aku tau ..

aj..
tapi designer aku cabut balik awal ...tapi tunggu bilik facial menantu ko dik...

~~ciklinn~~ berkata...

salam kak...sihat ker?

mesti kelotihan skrg kan kak...hehehe

selamat mengemas....

D.O.U.B.L.E...S berkata...

ciklin...
memang pun letih nak mamposss,awak sihat ka?babay ok ke?

[I][T][A] berkata...

Cantiklah umah baru tu... Besarlah... deko pun cantik..

D.O.U.B.L.E...S berkata...

ita
a'ah..besar sebab brg tak banyak..cuba kalau brg banyak sempit gak tu...hehehehhe apa pun syukur & happyt sgt dapat duduk umah tu....