Jalan2 bawa tamu ke KLCC

Bawa Tetamu ke KLCC jalan-jalan.Tetamu(Intan + mama) dtg jauh dari Indonesia kawan kepada adik aku..(aisyah) diorg nie kenal melalui FB je..bagus gak kan ade FB nie terus jumpa...kebetul 2 3 bulan lepas aisyah ada kesana jumpa dia...Nie kira kunjung balas la Intan pada aisyah..sanggup terbang kesini untuk jumpa aisyah & family.Aisyah nie biasala kalau sesiapa je dtg jumpa atau kenal dia pasti aku no satu yang dia akan kenalkan...maklum la kata aku nie kakak besar dia..."kawan ko dik kawan aku juga"Intan nie dtg kesini sama mama dia.Mama baik dan sempoi orgnya ,suka sgt berjumpa dengan kalian..sekarang bertambah lagi satu keluarga baru kami.


aisyah+mama+intan

amy(nie budak opis aku )+mama




Cantik sgt intan...tapi kalu korang nak tahu intan nie berdarah arab tu yang pasai hidung tinggi .
Anak dara aku pun nak gak...
Intan sama mama kami senang bangat dapat ketemu sama kalian.harapan dari kami agar hubungan persahabatan & kekeluargaan kekal sampai bila2.

1 ulasan:

blekros berkata...

KAk, sapa tu kak?