YOU ARE INVITED! (^_^)


KENGKAWAN SEMUA DIJEMPUT HADIR
KE MAJLIS HARIJADI ANAK SAYA,
AMIRUL AIMAN











8 ulasan:

A.I berkata...

hip hip hooray!! tote dah semakin membesar..mama cayunk aiman!
w/pon kadang tu kau takmo ngan mama kannn? nyamfah tauuuu)

TuYa berkata...

insyaallah..
kalau x de ape2 halangan sampai le Tuya..hik hik..
ade tema ke tahun ni mcm tahun lepas??

♥Azie♥ berkata...

aiman dah besar...adoi kecewa sbb tak dapat p akak...azie kena balik kg...

D.O.U.B.L.E...S berkata...

k.long...
tak nak-tak nak manja tu..hehehhehehe

tuya..
datang,jgn tak dtg tau..tak der tema2..bebas je...

azie..
tu lakan....nak buat cam mana...

ayoi berkata...

kan nantikan kemunculan mek ...opening mek akan membawakan lagu Kak Pah diiringi dgn backup singer dari kumpulan bapok2 kertu daerah petaling jaya hahahaha....

A.I berkata...

ALOI, KAU GILO!!
kau jgn terperanjat ala-ala hayam lak nnt bila tengok kemunculan kak eye-nee ngan koncu-koncunya. lagi hebat dari kau + bapok2 kertu tu. kahhhhhhhhhhhh

eh, ct..kak eye nee datang tak nnt? tingin nk jumpa dia..

☆ lieya latif ☆ berkata...

alahai kak, sayang betul ....dah 2 kali laa lieya tak dpt join...huhuhu...sedey sgt2...nak sangat2 jumpe akak n kak ai.....tapi tu laaa...lieya balik johor minggu ni setelah nak dekat 2 bulan tak lik kg ...huhuhu

ape2 pun semoga majlis berjalan lancar kak yeak

aiman sayang hepi besdei...semoga menjadi anak yg sihat bijak dan soleh....

D.O.U.B.L.E...S berkata...

ayoi..
jgn risau aku sediakn tempat untuk ko..no problem..

k.long
katanya insyallah...dia dah ambil no tepon aku..tu la minta2 dia le...dekat je umah dia dgn umah aku..

lieya..
nak buat cam mana dah tak dapat dtg..next time kita jumpa no...