berdandan..ala2 negro

Kejadian tengah hari semalam waktu lunch..teringin lak aku tengok si anis nie buat cantik lak rambut dia lepas dibuka....so apa lagi dah la kat opis aku nie ada budak nergo..apa lagi harus la aku memaksa dia buatkan untuk aku...heheheheheheh layan...

nie org malaysia yang buat hehehehhe(m.lang..)

chumelkan mcm mak dia ...

hasil selepas di buka...


Nie dia ibu dia pulak nak buat...

nie org negro yang buat hehehhehe


nie perlu ade yer...(tapi kalu korang tengok rambut sibarbara nie dia tak yah paki getah pun elok je....)

barbara (nie budak praktical kat opis aku..) + dalia ..






seriusnya....
hasilnya sama tak mcm barbara....????????


k.long along dah buka ke rambut dia?????

6 ulasan:

A.I berkata...

x sakit ke kulit kepala kau temah? :P ni betol2 negro yg buatkan. patot la abis merebak kat bebudak tu sekali. ekekekeke..

ntah le, aku pon x tau along dah bukak ke belom sbb dia kt umah mak lagi..

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ berkata...

eh aku pulak yang rasa sakit
tp dulu2 aku pun suka buat macam ni... sebabnya nya cantikkkk

Unknown berkata...

camno nk titon eh..
kena meniarap ni kalo btol2 nk jd rambut negro.. picca slps di buka tocangnye ade? ke lom bukak lg smpi la ni..

☆ lieya latif ☆ berkata...

rajinye kak ko melayan tocng kecit2 tu...heheeheh..comel jek aku tgk...kalo bukak nanti comel jek jadi kerinting2 kan kak

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery berkata...

HAYOOOOO....ko dh jd ala2 Alicia Key gituuu...
Anis cute lor dgn lambut itu macam !!!

♥Cik Puan♥ berkata...

akak makin lawa azie tgk sekarang serius lawa...