Selamat Hari Isnin

selamat pagi isnin...apa kabar semua..aku doakan semuga kalian sihat dan diberkati allah hendaknya..hehehehhe ayattttttt.Hari minggu aku sekeluarga biasa2 aja..ahad pagi awal2 lagi kami dah terjah umah mak mentua ku sayang(Datin Ruby).
Aku dah masuk hari ke 6 tak perkena nasi..tapi bila je aku terjah umah mak mentua aku..nafsu melonjak2 untuk aku berkena nasi...apakan lagi harus le aku lupakan seketika diet tanpa nasi aku tu...layan ..

ANIS + ALONG layan astro nenek...

tengok noty boy main apa?

happy sgt le tu ayah dia layan



nie la lauk mak yang tergugat nafsu aku tu ..hehehehehhe sambal udang petai...

ayam goreng...

nie le nasi aku selepas 6 hari tak perkena..hehehe...

4 ulasan:

☆ lieya latif ☆ berkata...

fuh...bab masakan emak ni mmg kalah kak....mmg punah diet heheheeh....

Eye_nee berkata...

Ckit sgt Nasik ko tu T....Rugi ko...lauk Datin Biah tu marveles jer akk tgk....

A.I berkata...

aku dh ckp dah..kompom kau mkn nasik nnt kt umah mak tu. miahahahaha

♥Azie♥ berkata...

sedapnyer sambai petai tue...fav cheq tue kak siti