diet oh diet..

Hari nie dah masuk hari ke empat aku tak berkena nasi tau..aku nie bukan le apa selama aku hidup kat dunia nie..tak pernah satu hari pun aku tak makan nasi tau..mcm mana sekali pun mesti aku kena makan nasi.aku nie dikirakan perut nasi le...Tu la semenjak azam aku yang tak mau pekena nasi tu ..sedikit sebanyak memeng pekara yang amat besar le dlm hidup aku nie....bukan apa saja aku nak cuba disamping aku boleh le kecikkan apa yang patutkan..nie dah semakin membesar nie.layannn..

mee rebus dinner aku semalam...
korang doakan le semuga aku kuat semangat untuk terus mencuba....

7 ulasan:

dalila berkata...

maaf yer...ni adik ipar ai kan..alah lupa nama..sorii...saya pon tgh kurangkan apa yg patut..tapi sori yer nk ckp mkn mee rebus yer..hampir sama jumlah kalori ngan sepinggan nasi..sbb saya sekarang tgh study bab kalori...apa kata tukarkn ngan mihun..tapi mana sedap me rebus pakai mihun...saya harap diet tu berjaya yer...saya ni pon 3g melampau...gud luck yer...

Ibu Kimie & Balqis berkata...

selamat berdiet siti..saya pun nak diet juga lah..dah gumuksss...

~~ciklinn~~ berkata...

selamat berdiettt...samo2lah kito berdiett yerk.. lin pun tak turun2 lagi nie.. huhu

atie berkata...

sedapnyer...nasi lemak...nasi beriani...nasi makan ngan sambal sotong....heheheh...kejam tak atie??..jangan mara kak...atie sokong dpd tepi akan nak diet tue...chaiyok..chaiyok....

A.I berkata...

YEAY!!!

Diet tu bior le berpada2. Jgn smp jatoh sakit udoh. Ahad ni tak boleh nk makan nasik mak la..ha, camno tu? hehehehe

-ahad ni ada mesyuarat agong kt umah datin biah (^_^) kehadiran anda adalah WAJIB!!

D.O.U.B.L.E...S berkata...

dalia...
tapi bukan hari2 saya makan mee rebus nie..apa pun tima kasih ya...dalila..

ibu kimie
jom kita diet sama2 nak...

ciklin..
awak berdiet cam mana yek? tapi awak baru lepas salin kan..senang nak berdiet...

☆ lieya latif ☆ berkata...

tu ar kan kak....aku ni pun kalo dah terlupa diri, asek jek laa mkn nasi....trus berat naik.....tu yg kdg2 mmg kene diet gak sekali sekale

nampak meletops mee rebus ko tu kak...kuahnye likat pekat tuh...