Putra Jaya..

Mak abah ada lagi kat kl nie ..kami bawa g putrajaya lak...abah nak g sembahyang kat masjid tu....harusle kami bawa mak abah jalan kat putrajaya tu.Mak abah pernah g putrajaya tu dulu tapi g rombongan kpg melawat putrajaya.......mak abah suka sangat .....walaupun sebenarnya mak abah nie dah pernah pun sampai ke sana ..tapi lagi meriah le dtg sama2 dgn anak2 & cucunya...jom tengok gambooo...
bini pemandu pelancong..
tengok le aiman ade selipar baruuuu
dah pandai budak kecik nie pisssssssssssssssssss



lompat macam tak nak naik je...hehehehhehe berat sgt...



baru belajar menerappppppppppppppppp...





abah & mak suka sgt....
nie keluarga abg aku...


abah nak naik sampan pusing2 putrajaya..



byeeeeeeeeeeeeeee...putrajaya....

masjid besi...

lawatan seterusnya ke klcc pulak...tungguuuuuuuuu.....

3 ulasan:

☆ lieya latif ☆ berkata...

amboi2 kak....ko pun ke putrajaya tu dah dekat dah ngan umah aku tau heheehehehehe....

tiap2 mase ramai jek org kat dataran putrajaya ni......mmg ramai suke sembayang kat masjid putra ni..sejuk jek org kate kat situ.......abah lieya kalo dtg pun, mmg kene bawak die solat jumaat kat sane

♥Azie♥ berkata...

akak makin cun sekarang..anak teruna akak pun makin tomei

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ berkata...

gambar ko yang pakai spek tu, cun gilo macam anak dara siuttt