16-04-20102-Mata ku sakitttttttttttt..

Aduhhhhhhhhhh sakitnya mata ku ini..walaupun sakit mata ku gagahi jua ketempat kerja..maklum le hari nie kan hari jumaat..rasa macam rugi je cuti..hehhehehe kalau kena hari rabu ke khamis ke best la jugak boleh aku cuti panjang gitu...hehehehehehhehe ..layannnnnnnn..
wajah ku disubuh hari jumaat..(abaikan lubang hidung aku tu yer...)



diopissssssss....(walaupun mata ku sakit..tapi masih menten...hehehehhehe perasaan)

5 ulasan:

A.I berkata...

ish ish..bak sni skit sakit mata kau. leh aku mc. miahahahahaha

atie berkata...

aduh...tetiba jer plak rasa sakit mata gak...berjangkit ker kalau tgk kt skrin...hhahahah.....(bt lawak bodo lak aku nie)

☆ lieya latif ☆ berkata...

alahai sian ko kak....nak sikit kak, leh aku mc wakakaakakakak....

jage diri kak, hati2 kang anak2 berjangkit plak kang.....

||| PöJìé PööH ||| berkata...

uiks, sakit mata pun pegi keje?kang berjangkit kat orang lain, naya jer kang!
huhuh..
get well soon :)

Aku A-Z-Z-U berkata...

kat opis aku ni pun 2-3 org sakit mata. musim kot, maklumlah cuaca tgh panas ni mmg senang kena sakit mata. boleh berjangkit kat org lain tu. sila jaga mata baik2 :D