bye..bye abah & mak...& besday ija...

Hari last abah & mak kat kl..aku masak laksa kesukaan abah....kebetulan hari tu lak besday anak saudara aku yang bam.bam..ija...happy besday ija.Abah aku nie kalau aku masa dia suka sgt kena dgn tekak dia hehehehehhehe itu le kelebihan aku .sedih sgt masa aku tengok mak abah makan..banyak diaorg makan tau teharu akuuuuuuuuuuuuuu.....layan la gambo no..

gigih cik aisyah kita yer..
bincang anak cucu
tetamu kecik sampai nak makan laksa ibu hehehehh

masa nie abah tambah 2 kali tau...

mak pun bertambah..

doa time...(bertuah ko ija..setiap besday anak cucu cik lem..tak der pun tok wan baca doa tau time ko panjang doa tok wan baca mudah2han..aminnnnnn)



tok imam seksi abaikan..

comei kak ..

tengok noty boy sibuk nak potong gak...




kenapa muka ayah cam tu ..tak dapat kek ke?


6 ulasan:

kasihatie berkata...

den tak leh nak makan lakso lagi..mak mentuo den suh pantang lagi..huhuhu...leleh ayaq liur den nie tgk lakso kak siti....

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery berkata...

yuhuuuuuuuuuuuuu.....
happy Besday Eja !!! hehehehehe
cute je cake uolzzzzz

☆ lieya latif ☆ berkata...

alahai sweet sangat....sambut ngan org tersayang la paling bermakne kan kak...biar laa simple pun.....tetap buat kite hepi kan...

aiman tu sebok la tu nak kecek kek besdei org tu heheeheh...budak2 mao tau tak excited kalo tgk kek...dielaa no 1 nak potong kan kak...

wah kak, sedapnye lakse tu...leiya tak reti buat..selalu beli jek....tu pun kureng ...susah nak cari tempat yg sedap

A.I berkata...

sedap pulak aku tgk laksa kau temah...nk beli, takot tak sedap. nak masak, malas. how? hohoho

D.O.U.B.L.E...S berkata...

atie...
sabo2 lama sikit boleh le makan balik...

aj..
cute keknya ..orgnya?

lieya..
memang budak2 le paling suka kek...hehehhehhe nak makan laksa mai le umah aku nie...senang je buat tu wei...

k.long...
nanti aku masakkan untuk ko yer kakak ku tersayang...

A.I berkata...

YEA! YEA! akan aku tuntut laksa mantop kau tu. ngeeeeeeee