-Kenduri kawin lagi...

Ini kenduri kat umah kakak ipar aku kat subang.....makan nasi minyak nie bermusim kan..kalau dah mula mesti ade je kenduri...tapi bila udah takder...langsung tak der. Kami sampai dlm kul 12 lebih...dah ramai jemputan yang dtg...kira kami sampai tu memang time makan le...apa lagikan..udah aku kosong kan perut aku dari umah nak perkena nasi minyak...belasah ...tak tau le apa lagi aku nak cita jom layan gambo jom...
wajah aku yang jelitoooooo

lapor tetap chumelkan...

aiman yang sama chumel dgn ibu dia...


mak su...aiman ..opssssssss silap paksu aiman...

kelas ko noq

sengal....tul la dua beradik nie...


apa lagi dah lapo belasah je..usah fikirkan org...

nampak pompuan kebulur...

jejeka tampan..control mancho le konon..


tapai pun adoooooooo..sedap ooo tapai nie..rugi aku tak bungkus semalam...
sofia..baby comei
pompuan jelitoooooooooo

nie aku saja duk kat belakang ...nak tutup kebesaran aku nie ..sedia maklum yer...

jelitoooooooooooooo pujaan ...

pissssssssssssssss

anak2ku sayang..

budak bijak anak sapa le nie...

susah nak ambil gambar dgn ini jantan tau...geram aku....(dipaksa)

menantu hantu....

kompang nie meriah sgt...

selamat pengantin baru untuk epy & ain semuga kekal hingga hujung nyawa.



5 ulasan:

saveme_zero berkata...

korang sepakat pki pepel erk. lawa lak pepel yg korang pki ni

A.I berkata...

lawa lak purple aku dlm ini gambars..ngeeeeeee

♥Azie♥ berkata...

makin lawa akak..apa rahsianyer...

D.O.U.B.L.E...S berkata...

saveme
kebetulan je tu aku pakai sebenarmya....

ai...
kita memang lawakan....hehehheeh pakai warna apa pun lawa....

azie...
ko tu lagi lawa...

T.u.Y.a berkata...

salam kak cT..
suka pic muka akk celah tangkai tempat air basuh tangan tu..
makin cun!!!!