24-03-2010-budak cedik tidoooo zzzzzzzz

Nie kejadian pagi tadi masa aku nak hantor anak2 aku g umah k.liza.Aiman nie..kalau malam susah sgt nak tido korang..aku dah tido tapi dia tak tido2 lagi..kekadang tu dia boleh layan tv sorang2 sampai la dia tertido..sedia maklum...bila pagi aku nak hantar g umah mak dia mcm nie le gayanya....layan...

Dah angkat pun tak sedar2 lagi tau...

nie bukan main2 tido betul2 nie..(nie la akibatnya tido lambat...)

puting dan bucuknya tak dapat dipisahkan....

6 ulasan:

Natasha berkata...

alalalal chumelnyaaaaa...sian dia mengantuk..


salam perkenalan dari natasha..jemput singgah blog natasha yer

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery berkata...

tomey nye anak pakcu ni......

A.I berkata...

Aloloooo..sama gak la cam ely. time hntr gi umah ema tu pon tido. sedar pon nk kiss je, pehtu smbg tido lagi :)

☆ lieya latif ☆ berkata...

alalaalalalala....so cute aiman tetdo....hehehehe..siap nampak pewut hah....heheheeh comel tul....ngantok sangat sampai tetdo2 camtu....

As berkata...

lama betoi x jenguk blog akak.... alahai... dlm keta pun jadi...sgt comei dia tido camtuh

D.O.U.B.L.E...S berkata...

natasha..
malam tak nak tido awal mcm tu la....salam perkenalan...

aj
ikut paksu dia leeeeee...aj lagi satu akak perasan aiman nie suka nyanyi tau...mcm ko ...

k.long...
aiman nie aku kisss pun tak sedar tau....

lieya...
tu la dah tak sedar apa tu...

as..
tu lakan....semua makin membzkan..awak sihat ke? dah berapa bulan yek?