KLIA -hantar adik2 ku ke JAKARTA

hai apa kabo semua ...sihat ke?...hehehehehhehe tengelam timbul aku yer....mesti ramai yang merinduiku ....tapi apakan daya ....masa tak mengizinkan..'ADA AKU KISAH "ok lah nie kisah petang khamis yang lalu..aku dgn adik lelaki aku hantar AISYAH ,AJ & NITA ke klia..untuk terbang kejakarta...Aku mendoakan..supaya berjalanan mereka selamat....

cek apa yang patut...

hantar bag dulu....



hehehehehe terasa mcm aku lak yang nak pergi...


kenapa ko aj jelang cam gitu nak join gak ke...

baru happy muka aj dah ambil gambor sama 2


telepon hubby nunnnnnnnnnnnn jauh dipakistan....

kelas ko noq........

masa tak percaya mahu ke jakarta...


pes time nie.....

aisyah happy sgt masa nie.....


daaaaaaaaaaaaaaaaa....

1 ulasan:

A.I berkata...

huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaA


NAK IKOTTTTTTTTTTTTTTTT!!!!