25-02-2009-TQ adik2 ku -AISYAH,LUKMAN & IIEN

lalalalalalalala..sukanya dapat ole2 dari jakarta.....tima kasih.LAYAN....

Ini semua un tuk kami....

dari lukman untuk aku....

dari lukman untuk abg sam...

kotok rokok ...untuk abg sam...

terus masukkan rokok dia kat dalam kotak yang lukman kasi... hehehehehehhehe

hand bag untuk aku dari aisyah ...

nie sam punya jugak dari lukman...(lukman banyak kirimkan untuk abg kesayangan dia...)

nie baju untuk anis...dari m.lang
skirt dari Iien untuk aku..(tima kasih iien pasti kita kan ketemu nanti insyallah.

baju batik dari aisyah untuk abg iponya...


hehehheheheh nak tunggu ole2 dari AJ pulak...(AJ OLE2 MANA????)

3 ulasan:

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery berkata...

dah owg tuntut ole2 lorrr....mane lak nk cari ni....
hohohohohohohoho

A.I berkata...

AKU PUNYE MANA???? AKU PUNYEEEEEEE????

♥Cik Puan♥ berkata...

syoknya dapat ole2 dari jakarta...