23-02-2010-SALAM selasa

Eloooooooooooo..Apa kabo semua....mcm mana cuti..??? ada yang cuti panjang..ada yang cuti pendik apa pun hari nie dah selasa..hari malas,hari paling boring masuk kerja...Kenapa yek..???kerja belambak2 nak buat ..tapi penyakit malas nie menjadi2 cam mana yek ?..nie cek nak cita hari ahad ku yang amat meriah Adik beradik my hubby lepak kat umah aku...tujuan dtg nak ambil tv godang Datin Biah...Seronok Datin biah dapat tv...lepas nie Datin Biah dah tak ingat nak balik Melaka ..bukan apa dah cukup semua kat rawang tu....layan...

harusla aku masak kan...mak mentua nak mai ...

ayam kicap..

lalalallalalalla

pencuci mulut..
sup anak2

makan kak makan..(suka aku tengok ini pompuan sekarang dah nampak berisi sikit...dah tak cengkok sgt...apa pun ko tetep meletop kak...jeles noq)

ayuuuuuu gitu feling2 gebussssssss makan kat pintu dapur aku...


mak nak bawak balik sikit ko punya lauk boleh ye siti....?

semua anak2 layan internet...


masa nie mak dah tak sabo nak g beli almari tv nya...hehehehehehhe

kenapa ya masa nie semua cam sedih je....

kelas ko noq..

5 ulasan:

A.I berkata...

Maceh Cik Temah!

Kau masak sume sedap2 belaka...

erk, apesal tangan + muka aku lain kaler? cam hantu!!!

♥Azie♥ berkata...

sedapnyer akak

ayoi berkata...

thanks cik temah....lauk2 sodap2 bolako!!!!!

Eye_nee berkata...

Pandai Ko masak yer Siti....tp si ayu Ayoi terlebey sudah berposing...hihihi...

D.O.U.B.L.E...S berkata...

k.long...
ala biasa2 aje...

azie..
mai la umah nanti akak masakkan ..

ayoi
sesame adik ku sayang...

eye_nee
tu la pasai kak kalau dia berposing mengalahkan lady gaga..hehehehe