pagi sabtu

Pagi2 lagi aku dah jemput mak & ayoi kat komuter sg buluh...hehehhehehe tengah hari ada jemputan, makan tengah hari kat umah ayong.Lepas je ambil mak & ayoi kami terus je g break pes..kat kopitiam..

anak manja mak nie

alahai kesiannya org demam..

awak muka anak ibu camgitu tu...

merajuk pulak anak dara sorang nie...

sibuk si budak kecik nie nak baca paper gak..

ayoi punya..

nie aku punya...

alahai nak masuk mulut pun udah tak larat kamu yer...

mai aiiii apa sudah jadi

hehehheheh makan kat kopitiam bungkus nasi lemak tepi jalan belasan, ada aku kisah..

ayoi yang tak berapa sihat ..makan la ayoi mudah-mudahan sembuh demam kamu tu...


dgn lahabnya aku..

si budak notyyyyyyy nie pun nak panjat gak...



8 ulasan:

ayoi berkata...

tq kak ct&sam !!!!!

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery berkata...

ayoo...sedap nye bekfest uolzzzzzzzzz.....

Eye_nee berkata...

Best yer family korang....mkan situ sana sini lagik.....tambah tomban la ko T....mkn roti...mkn nasik lomak lagik...ish..ish..ish..

D.O.U.B.L.E...S berkata...

ayoi..
sesame

aj
ala biasa je..

eye_nee
tu la pasainya semakin bertambah2 nie kak ooi

Tinie a.k.a Ibu Fatin berkata...

bila ko nak banja aku makan kt DOME ???
huhu
rindu gilak sama kamu
bila ntah blh jumpa

macam la ko duduk sabah

Aku A-Z-Z-U berkata...

makan katne ni? promote la kedai sket, hehe :D

shi3la berkata...

wahhhh makin chantek dan mengancam kakak sorang nie....

si kecik Aiman sihatttttttt...???makin tomei la diyer...

D.O.U.B.L.E...S berkata...

shiela..
aiman sihat..lama tak dengar kabo..kamu sihat ke?