makan malam apo yang adooooo..

Hai semua!!! dah lamakan aku tak cita pasai makan2 aku kan...nie la makan malam kami anak beranak almaklumla kan...dihujung2 bulan gitu...masak aje apa yang ada kat aisbox..kan......nie la manusiakan..bila hujung bulan pandai lak ko masak aje apa yang ada cuba awal2 bulan pun cam gitu....ini idak awal bulan makan aje kat luar bila hujung bulan melopong...layannnn


sup ayam sama kentang...(daun sup& bawang ngak ada...)

kailan ikan masin pedas terangkat jubur

telur dadar...

pasai apa tiba2 terselet muka ko nie mardiana...hehehehehhehe mardiana nie kawan tempat kerja lama aku dia dtg umah nak beli brg TIA...Aku ajak la makan sekali ...tu la yang muncul muka dia kat sini nie...harap maklum..

nie aku nak promod sikit....hehehheheehhe terkejut aku tengok ko mardiana ..dah kurus semakin cantik...apa rahsia..aku nak juga....nanti ko cita kat aku ,aku nak jugak..aku nak jadi mcm ko jugak mardiana...aku mahu kurussssssssssssssss TOLONG akuuuuu..

1 ulasan:

♥Azie♥ berkata...

sedapnyer...hr nie azie masak sardin jer.