19-9-2009-malam raya ...

Setiap tahun,hari raya mak mesti buat lemang..tahun nie kami ramai2 tukang tengok hehehehhehe mak bakar lemang....layannnnnnnn...

mak yang gigih masak lemang untuk anak2 dia...

pak teh, adik aku pembantu mak...adik aku nie la yang hidupkan api...

nie saparuh cucu cik lem..

boleh ke cik aisyah??????? panas oooo..

cik timah yang menyibukkan diri.

cik timah & cik aisyah..tolong tengok udah masak belum...

tolong jaga na..sat lagi org curi lak lemag tu ....

anak pompuan cik lem...

23 btg lemang dah siap apa lagi....balunnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn...

3 ulasan:

T.u.Y.a berkata...

meriah kan raya kalau ade bakar lemang macam tu..
sama2 tolong menolong..

ai berkata...

syioknye siap bakar lemang bagai!!

As berkata...

best nyer bergotong royong bakar lemang dah laam x rasa bakar lemang ni... almaklum la balik kg jer dah raya... so x sempat la kan.. best arrr akak... ramai yg nolong.. & sempat lagi posing tuh......