15-09-2009-berbuka kat luar...

kami adik beradik berbuka kat luar lagi dato'imran belanja..alhamdulillah bertambah rezeki ko imran...semuga bertambah maju busines ko...amin...mulanya aisyah nie nak ajak kami buka kat jonny..tapi sayang sampai je sana fully bok..ingat tak yah la boking kan, rupanya idak ..hehhehehe lepas tu udah tak tahu kami nak makan apa..jalan2 kat one utama tu..ada restorant lain pun sama gak fully boking amboi ramai tul org kat one utama nie.akhirnya kat restorant nie kami serbu THE LAKSA SPECIALIST.nama je kedai laksa..tapi kami adik beradik makan nasi ..layan je lah gambar yer...

laksa shack

fikir2 apa mau order ...

sana ada apa imran ..udah nak tukar kedai ke....?

mak cik bedah yang dah tak sabo...releks dik letak dulu sudu tu...


adoiiiiiiiiiiii...tak sabo aku tengok cincau bandung nie wei....


suka gambar ni nampak laki aku senyum heheheheh

aisyah + imran (tima kasih na..belanja kami..selalu korang belanja kamikan.)

aiman yang noty..+ibu yang gebussssssssssssss

anak dara ku .

besttttttttttttt

nampak tak baju aiman comot..makan lolipop umpan nak suruh dia diam aku nak makan dgn tenang...

gaya aiman azan...

cincau bandung
nasi beriani (laki aku dgn imran punya..)
nasi ayam lemak cili api (nie aku punya)

nasi kerabu ayam percik (nie cik bedah punya)nasi lemak aya rendang (nie anis punya)
bismillah cik bedah

anis udah tak sabo lapoooooo
maklang tunggu lontong belum sampai..

seleranya makan...
apa yang ko mengelamun tu cik timah oooiii

awat makan cam gitu ..cik timah..

makan ayang makan...jgn malu jgn segan...

nie masa balik...cik bed dgn ketenya...eh.eh salah lak dgn kete idamannya...

udah la cik bedah sabo ye...

3 ulasan:

shi3la berkata...

selamat hari raya Aidilfitri kak..
maaf kalau ader terkasar sewaktu sy mengomen disini..

[I][T][A] berkata...

bestnyer ada orang belanja selalu... makan freelah...

Tinie a.k.a Ibu Fatin berkata...

Selamat hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Batin

Dari Tinie, Alek & Fatin :)