steambotttttttttt...

salam..apa khabar korang semua..masih belum habis kan open house disana sini..nie aku nak cerita sikit la...aku nie bukan la buat open house..tapi aku saja buat untuk jiran2 tertentu je...depa dtg beraya kat umah aku..kuih muih dah lama habis..Kata jiran tertentukan harus la special sikit...layan.....
bahan2 yang ado..
k.angah ko tengok la...periuk steam aku....hehehehehehe
nie semua anak2 k.liza yang jaga aiman + anis tu..

nie je pun dah penuh umah





kak tudung biru tu jiran umah lama aku dia baik sgt dgn aku dah mcm kakak sendiri..dia la yang seponse udang malam tu....(tq k.pah & abg nuar...)


anak dara k.liza...

korang nak tahu nie la aje dua kerat laki besaw yang ade kat umah aku ...hehehehhe layan bola...
suka sgt aku tengok diorg makan...berkali2 tambah...


jiran2 teristimewa..





4 ulasan:

☆ lieya latif ☆ berkata...

wah mmg dah meluas betul stembot care ni kan kak ct,....lieya pun penah buat sekali....semate2 tgk entry kak ai laa heheeheh...


meriah tgk isi stembot akak.....terliur sudah mak yong nie heheheeheh

A.I berkata...

huiii..udang itu..isk, tergugat iman tekak aku ni. MERIAH!! (^_^)

D.O.U.B.L.E...S berkata...

lieya..
jgn mcm tu suruh cik abg g beli..nanti meleleh air liur baby kang...

k.long..
org berpantang tak leh makan lagi...nanti2 awak dah sihat betul kita buat lagi...

Ruziawati Bukhari berkata...

sedapnya makan steamboat!! nak jadik jiran kak siti jugak arr.. hehe..