-sehari sebelum raya-

Tahun nie giliran aku beraya umah mentua...Biasala kan kalau udah berkawin ikut giliran la..layan...
aiman bersama ben 10 nya...heheheheheh

laki2 sapa la yang rajin tu..?

jimat duit aku kak ko tolong potongkan rambut anak aku...tak mcm aku g potong rambut kat kedai tapi cam haram tension aku...

laki aku yang gigih masak nasi impit...

gigih anak beranak nie...

aj tunjukkan biskut coklat yang dibeli dari kawannya..meriah berwarna-warna...

k.cik yang rajin..


pakcik bunga api..


pak su layan aiman main puzzle

nie la akibat degil..main tak ingat dunia...(lompat2 kat atas katil jatuh dagu terkoyah..)

sian dia...tapi degil sgt...



nanti kita sambung lagi ...

2 ulasan:

Eye_nee berkata...

Sian Anis T..bebudak mmg cam tu T..yg kita larang tu la dia nak buat selalu...

||| PöJìé PööH ||| berkata...

Auuuwww sakitnyaaa...
Sure dia beraya dengan hati yg sayu kann bertampal dagu bagai..
Cam adik saya dulu tsungkur kat lantai umah yg tgh dimop sampai patah idung ;p

Love,
PojiePooh Abdullah