Just diet hadiah Aniversary ...

Tahun ketiga hadiah paling menyusuk kalbu..heheheheheh Adakah aku semakin membesar??????? atau adakan aku semakin nggak cantik lagi????????? Semuanya menjadi tanda tanya?Adakah pemberian itu sebagai pembakar semangat aku untuk terusss berdiet hehhehehehe semuanya aku saja yang tahu..SUAMI mana yang tak nak tengok isterinya cantik...Apa pun terima kasih bee... i sukaaaaaaa sgt.




PENGGUNA BERAT KURANG DARI 90KG

SARAPAN PAGI:

Ambil Separuh dari pemakanan biasa ( Boleh mengambil makanan berat seperti nasi berlauk,mee,bihun atau Roti)

TENGAHARI (1 – 2.30 ptg) :

Tidak mengambil makanan, tetapi diganti dengan Jus Diet Mate 5 Sahaja.

PETANG (6 – 8.00 malam):

Ambil separuh dari pemakanan biasa (atau lebih baik Sup Sayur,buah-buahan atau makanan yang penuh serat)


PENGGUNA YANG INGIN KEMPISKAN PERUT BUNCIT

SARAPAN PAGI:

Ambil Separuh dari pemakanan biasa ( Boleh mengambil makanan berat seperti nasi berlauk,mee,bihun atau Roti)

TENGAHARI (1 – 2.30 ptg) :

Ambil Separuh dari pemakanan biasa

PETANG (6 – 8.00 malam):

Ambil separuh dari pemakanan biasa (atau lebih baik Sup Sayur,buah-buahan atau makanan yang penuh serat)

MALAM :

Ambil JUS DIET MATE 5 sebelum tidur


Tunggu ye..hasilnya dari aku....lalalalalalallalal

2 ulasan:

A.I berkata...

LALALALALALA...

wahhhh..ni pembakar semangat nk berdiet lagi hebat ni. kene betol2 GIGIH ok! (^_^)

D.O.U.B.L.E...S berkata...

k.long tu la dia...silap termengandung lak aku...heheheheheh cantik sgt hali2 mau..hehehehheh