Besday aiman 2 tahun - part 2

Kali nie aku tak masak apa pun tahun lepas semua masakan aku yang masak sendiri dibantu oleh org kuat aku k.liza..kali nie aku suruh dia buat semua...aku tolong sikit2 je...Aku nak ucapkan terima kasih banyak pada k.liza & family..yang banyak tolong aku,k.ita ,k.pah & family asiyah..nita dan yang teramat sgt buat ibu mertua aku..walaupun tak berapa sihat..sanggup tolong kemaskan dapur aku...tima kasih banyak2 mak...


nie aku tolong tipu2 je..
mak mentua aku yang gigih goreng nurget..

nita yang tolong membasuh...(tq nita)

k.pah yang tolong memotong..

air aku punya bahagian..


ni mak aiman org kuat aku yang menyediakan semua makanan

tima kasih m.lang...

aisyah masak ke?




ni la juadah yang udah siap disediakan..nasi beriani,daging hitam,masak merah ayam..goreng bihun..

2 ulasan:

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery berkata...

Hayooooooooo . meriah , lg meriah dr tahun lepas...The foodz very the heaven !!! huhuhuhu,sedeh x dpt join....hmmmmmm

A.I berkata...

mcm kenduri nk kawenkan anak lak kan? meriah!