Sambutan Brithday NUR ANIS 10th

Semalam hari yang amat memenatkan aku...tapi aku bahagia melihat dia gembira.Hari lahir anis yang ke 10 tahun.Dah sepuluh tahun anis sekarang anak ibu semakin membesar...ibu doakan yang terbaik untuk anis dan anak2 ibu yang lain.Anis hanya ini saja yang mampu ibu lakukan untuk kamu nak.sayang kamu .
layan gambar je la ya tak tau nak tulis apa lagi..yang penting sgt meriah ,ramai sgt org dtg ..makan pun cukup2 je cuma bihun je lebih sikit ...ALHAMDULILLAH telaksana jugak hajat anis.





































1 ulasan:

CNN @ CheNamNam berkata...

maaf kak sy tak dapat datangg..meriahh betul majlisnyer...sedih takleh laga-laga pipi lagik dengan akak...memang takde rezki nak jumpa akak lagikk...

Hepy belated besday Anis..jadik anak yang hebat ok..!!