shoping raya.......

Kejadian ahad yang meletihkan..tapi amat menyeronokan..alhamdulillah..aku huby & anak2 g shoping baju raya..tapi baju raya untuk aku & hubby belum beli lagi...lepaskan untuk anak2 dulu....kami g shoping kat the store sungai buluh je...layannnnnnnn....
ibu ayah seronok bila anak2 seronok...




ayah dapat sender..

kasut ben 10 untuk anak jantan aku... (aiman paling suka kasut nie)

ini kakak anis punya....
selesai sudah shoping raya untuk anak2..tunggu ibu dgn ayah je lagi...ala ibu ayah tu tak kisah sgt...

6 ulasan:

☆ lieya latif ☆ berkata...

tu yg lega kan kak...ape2 hal lepaskan barang anak2 dulu...kite punye kendian2 pun takpe.....

wah lepas ni tgu raye jek la kak yeak heheeheh

~~Ciklinn~~ berkata...

wah2 dah shopping yer.. linn lom lagi nie.. huhuh

mmg legakan kalo semua2 dah beres... raya nanti dtg umah lin yerk.. hihih ramadan tak habis lagikan.

A.I berkata...

AYOYO...sronoknya wei. Lega kepala otak bila anak2 dah lepas. Aku ni ntah bila la dpt nk membeli..huhuhu

sam ada criter psl kasot tote tu. hehe..bukan men xcited dak kecik tu ye..

saveme_zero berkata...

aku lom soping lg...tgu hjg2 nak raya...hehehe

D.O.U.B.L.E...S berkata...

lieya..
tu la lepaskan anak2 dulu senang hati kita nie apa la sgt...

ciklin...
insyallah...awak pun nanti dtg umah akak tau..

k.long
betul2 lega kepala otak tak payah nak pikir2 lagi...ya allah kak sukanya si aiman kasut belum bayar lagi ,masa cuba pakai tu dah tak nak buka2 ayoooooooooo..itu budak...

sue..
nie ade rezeki lebih sikit..awal2 le aku dah g beli ...kalau idak tunggu le gaji baru g beli..hehhehehehe

Ruziawati Bukhari berkata...

t pun sama.. bli baju anak2 je dulu.. bestkan soping? ngeeeee..