MAIN-MAIN...

Assalammualaikum semua....

Hai apa kabar semuanya...aduhhhhhhhhhhhhh lamanya tak update..maklum la bzkan....lepas tu mcm suka & senang je update kat FB ..HEHEHEHEH beralih arah...walau mcm mana pun kena gak update sekali sekala kan...tak baik tau..dapat kawan baru tinggal kawan lama. Nie aku nak cita pasai hujung minngu kami anak beranak...aku rasa dah hampir setahun lebih tau aku tak g taman titiwangsa nie..layan..


paksu ayoiiiiiiiiii...aiman dah leh pakai dah baju yang pasu ayoiii kasi....(hehehhehehehe lari cerita)
jgn tak tahu anak dara aku nie nak putih gak mcm aku katanya...sekarang bersemangat pakai pencerah kulit.....hehehehehhe

4 ulasan:

baddyboo berkata...

bukan anis je nak puteh mcm ibu, makcik badd pun nak puteh gebu2 mcm ibu..heheheheeh )kak kasi diskaun sikit la product awak tu) heehhehehe

D.O.U.B.L.E...S berkata...

baddyboo
dik boleh demi kamu dik....cepat la order apa tunggu lagi...

Eye_nee berkata...

itu aiman buat akk goram T...nakal sgt nmpk muka dia...nkal+comellllll...

D.O.U.B.L.E...S berkata...

eye nee...
kak memang kakak ...