Makan Nasi Minyak..

Alkisah tengah hari sabtu kami anak beranak dijemput menghadiri kenduri kawin saudara kepada Yank..kawan serumah anak saudara aku....IJA...Kenduri sepupu yank kawin..kira kami nie wakil dari serawak la....ade la beberapa org yang wakil dari sarawak dtg...tinggal kat umah anak saudara aku nie...kenduri tu disambut di felda villa jalan semarak..Entah apa le lagi aku nak cerita entah layan je la yer gambar2 ya korang...

kakak pengantin+mak saudara pengantin.. (nama tak tau )-aku yang chumel + ija anak saudara aku (lagi chumellllllllll)


yang berbaju purpel tu la yank kawan umah ija..

wakil rombongan dari sarawak...termasuk le kami anak beranak....

budak noty..siap boleh baring lagi dia....

Mak yank + aku

mak yank + ija ..anak saudara aku yang bersemangat...


2 2 chumel..hehehehehhehe (lawak sgt....)




laki aku sebagai pemandu pelancong...

QIQIN (Anak sementara)+ ANIS




Bapa pengantin..(kami nie wakil dari pengantin pompuannya...)








sedap2 belaka lauk2nya...








gift


Terima kasih kepada keluarga yank..kerana sudi jemput kami sekeluarga...puas hati layanan dari pihak pengantin lelaki baik2 sgt.

4 ulasan:

A.I berkata...

hamboii...jadi tetamu VIP lagik! hehehe..best..

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery berkata...

Nampak sweet je Wedding ni kan kak....lalalalalalala

☆ lieya latif ☆ berkata...

cantiknye kak ct, cam datin gitu...yg syok tu baju akak pun setema ngan pengantin....comel jek lieya tgk kak....

aiman rileks jek siap baring2 heheeheh...penat laa tu die..

D.O.U.B.L.E...S berkata...

k.long...
tu la...

aj..
kalau ko yang buat lagi meletop dik...

lieya...
hehehehhe tima kasih kembang aku sat...