Pik nik adik beradik

Hai apa kabo korang semua sihat hari nie..aku ok aje..aku nak update kisah hari ahad kami adik beradik berpiknik kat sg Kemensah hehehehehe belakang zoo negara je..Kami adik beradik gigih ooooo walaupun jalan agak jem nak menuju kesana sebab thaipusam belum habis lagi hari tu...layan je la ya..gambo2nya..
bihun goreng aku masak..

sambal sotong datin ruby..

makan2 time

budak cerdik...

layan paper..
adik beradik sama je ...


pondok kecil

walaupun kecil pondok nie tapi best terasa betul suasa kpg ..

seronok budak2 nie mandi
bapak2 misali...

si kurus & si tembam heheheheh tu saja je aku ambil tanpa nampak badan sepenuhnya..ngak boleh terima kebesaran nya ..



wei apa dah jadi tu...awat camgitu gayanya..






lokman..yang tak berapa happy dah nak kena balik jakarta..cuti udah habisssssss






merenung masa depan


anak2 ayam...mau aiskrim..



amboi banyaknya ..






nampak tak aiman tak nak turun takutttttt


monyet besar berkepala merah..nampak tak?

dari jauh je suka bila bawa turun takut..

budak takut air...

manja tul anak jantan aku nie dgn pak su ayoi dia...

4 ulasan:

LK berkata...

Saat-saat Trakhir.....Miss U All...Salam Sayang Dr Adik DiJakarta

A.I berkata...

mmg best!! len kali kita gi lagi tau. kita sewa yg kat belah atas tu pulak (^_^)

ohoo..lokman ada blog puitis la. dasyatttt

D.O.U.B.L.E...S berkata...

lokman..
salam sayang kembali dari kami..

k.long..
nanti kita g lagi tau..kita buat BBQ LAK...

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery berkata...

meriahhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!
huhuhuhuhu