open hause umah k.liza (mak aiman)

Apa lagi makan pree kan ..jangan tolak rezeki...aku angkut semua org kat umah g..mak mentua aku ..adik ipar aku (ayoi) laki & anak2 aku..kenyang wei makan kat umah k.liza nie..dia masak mcm2 ,sampai tak larat nak makan..ada nasi minyak,ayam mesak merah,laksa johor,agar2 buah kuih jala ,sambal sotong..mcm2 ada....

Jom kita terjah

anak2 dara yang rajin

korang nie dah mcm adik beradikkan...k.ita & k.liza

nie org kuat k.liza...

anak dara udah cantik nunggu boy pren dtg..hehehheeh

ala cik timah makan malu2 pulak...

nie anak dara k.liza gak..ecah nama dia ..buat hati aiman...

diorg nak ambil gambar dgn nenek...


baju kuning tu lakinya k.liza abg asad,yang bercermin mata tu anak teruna k.liza...

anak2 dara suntiiiiiiii

hero melaya

tuan rumah berkerja keras....

aku nolong basuh pinggan aje.....

makan k.ita, makan sian ko penat masak...

makanan-sedap2 belaka...

makan dulu karang nak layan boy pren dtg....

nie pun salah satu model tia Emelia gak...dulu muka dia teruk jerawat sekarang idak lagi ...


Tiada ulasan: