24-1-2009-Cuci kereta kerja suamiku

Ptg ni kami nak balik kpg cuti lamakan chinese new year...Lagi pun dah lama kami tak balik melaka..last kami balik masa hari raya puasa hari tu je...sebelum balik cuti lama aku laki bini buat la pa yang patut..aku mengemas umah laki aku biasala keje dia cuci kereta..laki aku ni tak suka cuti kereta kat kedai kata dia kalau cuci kat kedai tak bersih...cuci sendiri puas hati...lantak la yang penting aku nak kemas umah ..nanti balik dari kpg ..tak la letih sgt..umah dah siap berkemas...basuh apa yang patut..aiman dah ku hantar ke rumah mak nya(org yang jaga dia waktu aku pergi keje" tima kasih k.liza" ) anis sekolah ..ganti untuk cuti chinese new year.BAAAALIK KAMPUNGGGG..OOOO.. BAAAALIK KAMPUNGGGG
Bersemangat laki aku basuh kete nak balik kpg...

Tiada ulasan: