2-Jan -2009-Pintu Oh pintu.....

kehidupan sebagai seorang makan gaji bermula...macam biasa la sebelum aku masuk keje..harus aku menghantar anak2 ku keTaska terlebih dahulu...aku nie masuk keje kul 9.30..tapi aku selalu sampai awal maklumla..aku nie..tukang buka pintu...yang telah diamanahkan..oleh boss aku..office aku nie tingkat 1..sampai je aku kat pintu nak masuk aje kunci aku nampak pintu tu dah tak berkunci..tapi pintu tu dah tertutup ade kesan kopak...aku pun cuba beberapa kali tak juga mahu...apa lagi kat situ tak ade org lain...aku cuba beberapa kali pun tak juga boleh..aku dgn senang hati menalipon boss aku..tapi boss mana ada nak bagun awalkan..aku tel..berkali tak jugak angkat...aku telepon tak angkat aku pun hantar la sms kat boss...tak berapa lama kemudian..brother kat kedai sebelah nie pun dtg...aku dgn muka kesian minta tolong brother tu bukan kan...dgn machonya bejaya brother tu bukan kan untuk aku.tima kasih brother sebelah..sebenarnya ..pintu office aku nie dah dikopak oleh manusia yang tak bertanggungjawap...apa punya manusia la..buat la keje lain..


pintu yang telah dikopak oleh manusia yang tak bertanggungjawap untuk masuk kedalam office aku untuk mencuri....pada bila...aku tak tahu la..yang aku tahu semalam cuti....






2 ulasan:

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ berkata...

ada barang2 hilang x?
xder kj org tu nk kopek tombol ko
gilo

grow2g3th3r berkata...

emm suspen ek bila berada dalam situasi mcm tu...Apa yang hilang?