11 to 14 DEC-CUTI-CUTI MALAYSIA-LANGKAWI-

Dari lapangan terbang kl & lapangan terbang langkawi
Masa sampai ke lobby BERJAYA-Makan tengah hari...
Dalam Kapal terbang
Resorts yang kami tinggal.
Salah satu tempat yang kami pergi -CABLE CAR-

TASIK DAYANG BUNTING

cukup la setakat ini je yang dapat aku kongsi kalau nak update banyak sangat gambo yang diambil..jenuh tapi apa pun aku & Family happy sangat g bercuti disana.apa2 pun aku nak ucapkan terima kasih banyak2 kat Boss laki aku kerana sudi menaja percutian kami (company trip )boleh la aku anak beranak tumpang sonok..lain kali buat lagi tau Boss.



4 ulasan:

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ berkata...

best nyer melancong free erk..

D.O.U.B.L.E...S berkata...

best....giloooooo

D.O.U.B.L.E...S berkata...

best....giloooooo

A.I berkata...

sonok kan??? huhuhu...bila lah nk dpt merasa lagik..

~aku dah abis hapdet :P