CUKUR RAMBUT ANAK JANTAN KU..


Sempat gak kami bergambo kat depan pelamin bertemakan BLACK & WHITE....walaupun aku segan gak sebab tak berapa rapat sgt ngan diaorg tapi aku nie kan muka tak berapa nak malu...belasah je....yang penting aku bergambo...aku nie boleh dia katakan suka gak la bergambo....tapi tak le perapa pandai macam cikgu aku tu....Puan AIZAH.....LANTAK LA....


Hari kenduri kawin anak lelaki mak saudara laki aku (m.lang)M.lang nie ada buat cukur rambut cucu dia..lepas tu dia ajak la aku ngan kakak ipar aku buat sekali..anak aku dah 4 bulan ..anak kakak aku dah masuk 5 bulan lebih tapi dia memang suka dia ajak gak kami...so ...kakak ipar aku tak dapat dtg anak dia tak sihat anak aku ngan cucu dia je la....tengok la kepala aiman tu dia nie memang tak banyak rambut...tak tahu mana rambut yang nak di potong nye...tapi buat syarat je la....meriah sgt...seronok...apa pun tima kasih untuk mlang sudi ajak kami ...

Tiada ulasan: